ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ

Веб страницата www.ccc.org.mk користи колачиња за да го подобри вашето искуство на веб страницата. Колачиња (“cookies”) се мали текстуални фајлови кои се снимаат на вашиот компјутер или мобилен уред и кои се користат за прибирање информации преку кои се овозможува препознавање на вашиот компјутер при вашата следна посета на нашата страница, со што се овозможува побрз пристап. Преку колачињата не се прибираат лични податоци. Сите информации добиени преку нив на ниту еден начин нема да ja загрозат вашата приватност.

При посетата на www.ccc.org.mk нашата веб страница може да евидентира информации како името на пребарувачот на интернет, типот на компјутерот, како и технички информации за конекцијата што ја користи корисникот при посетата на веб страната, како што се оперативен систем и давателот на интернет-услугата, IP (интернет протокол) адреси кои се доделуваат од страна на давателот на интернет-услугата и се различни за секој корисник и слични информации.

Со посета на нашата веб страница вие се согласувате со Политиката за приватност како и со евентуалните измени на истата која може повремено да се менува, без претходно известување. Прикажи помалку
Center for Civil Communications
Print
PDF

ПОВИК за доделување грантови на граѓански организации

on .

There are no translations available.

 

Центарот за граѓански комуникации (ЦГК) во соработка со Здружението Конект и Здружението на даночни советници во рамките на проектот „Зајакнување на интегритетот и намалување на корупцијата во државниот и во приватниот бизнис-сектор“, финансиран од Европската Унија објавуваат јавен повик за доделување грантови за граѓански организации.

Целта е да се даде придонес кон намалување на корупцијата во бизнис-секторот во земјава, преку заедничко делување на сите релевантни чинители од јавниот сектор, приватниот сектор и од граѓанското општество.

Предвидено е да се доделат шест (6) грантови во износ од 6.000 до 8.000 евра (во денарска противвредност од 368.000 до 490.000 денари) во времетраење  од 12 месеци.

Целосните апликации со придружните документи треба да се испратат единствено во електронска форма на center@ccc.org.mk (со назнака во Subject: Повик за доделување грантови - Интегритет и антикорупција во бизнис-секторот) најдоцна до 15 октомври 2019 година.

Проектната документација и деталните упатства за аплицирање можат да се преземат на следните линкови:

Отворен повик за доделување грантови

Прилог 1: Образец за пријавување

Прилог 2: Образец за буџет

Print
PDF

PRESS RELEASE: Politicized governing structures at state-owned enterprises

on .

Today, 11.09.2019, the Center for Civil Communications (CCC) published its research titled Law or Politics: Selection of Management and Supervisory Board Members at State-Owned Enterprises. This research is accompanied by an open database containing information about members of management and supervisory bodies at the 30 biggest state-owned enterprises in the country.

Key findings include the following:

  • The government and the local self-government units do not have an official document that regulates the process for selection of members to governing bodies at public enterprises established by them. In the capacity of founding entities, they do not announce open calls for selection of members to governing bodies at state-owned enterprises, do not verify qualifications of potential candidates, and do not conduct interviews with potential members.
  • The comprehensive research conducted at founding entities and enterprises established by them was unable to determine which criteria and what procedures are in place for the government and the municipal councils to appoint individuals as members of management and supervisory boards. Given the overall opaqueness of this process, justified concerns are raised that lists for appointment of management and supervisory board members at state-owned enterprises are compiled outside institutions, i.e. within political party camps.
  • Persons appointed as management board members at the biggest state-owned enterprises include political party supporters, sector heads/directors at other state-owned enterprises, state administration employees, accountants from private companies, school secretaries, pedagogies, psychologists, and even petrol station manager, jewellery shop owner, etc.
  • Only one third of supervisory board members hold degrees in economics and relevant knowledge and experience in the area of financial and accounting operations.
  • In the case of some state-owned enterprises, neither the founding entities nor the enterprises themselves dispose with work biographies for members of their respective management and supervisory boards.
  • The amount of remuneration awarded to board members ranges from 800 MKD per session held, as observed with PUE Komunalec Prilep, up to 27,000 MKD per month, as awarded to the supervisory board chair at PBE Macedonian Radio-Television. On annual level, the highest amount of total costs for board members is observed with PE Water Supply and Sewage - Skopje, in the amount of 2.2 million MKD, i.e. around 36,000 EUR.

For more information, please contact the Center for Civil Communications (e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it or tel: (02) 3213-513). This research was conducted as part of the project “Enhance Integrity and Reduce Corruption in State and Private Business Sector”, financed by the European Union.

Print
PDF

БАЗА НА ПОДАТОЦИ НА СИТЕ АМБУЛАНТНИ ВОЗИЛА ВО ЗЕМЈАВА: ВКУПНО 183 ВОЗИЛА, ПРОСЕЧНО СТАРИ ПО 11 ГОДИНИ

on .

There are no translations available.

 

Денеска, 3 јули 2019 година, Центарот за граѓански комуникации (ЦГК) ја објави базата на податоци на сите амбулантни возила во земјава (санитетски и возила за брза помош). Базата на податоци открива дека во земјава има вкупно 183 амбулантни возила, со кои располагаат 47 здравствени институции. Просечната старост на овие возила се 11 години и дури 53% се добиени како донација или на користење од друга здравствена институција.

Најмногу амбулантни возила има во Скопје, 30 и во Охрид и Битола по 12. Следат Велес и Куманово каде што има по 8 амбулантни возила. Двете најстари возила се од 1988 година, а најупотребуваното има поминато дури 1 милион и 360.000 километри.

За споредба со амбулантните возила, министерствата и општините (според базата на податоци што Центарот за граѓански комуникации ја објави во октомври 2018 година) имаат на располагање 2.645 патнички возила, што значи дека на секое 15-то патничко возило доаѓа по едно амбулантно возило.

Базата на податоци е изработена врз основа на добиени одговори на барања за слободен пристап од сите 90 здравствени институции во земјава.

Податоците од оваа база се ставаат на располагање во отворен формат за да послужат како основа за натамошно користење и истражување. Во крајна линија, целта е сите заедно да придонесеме за подобрување на квалитетот и условите за живот во земјава.

Оваа база на податоци е дел од предвидените десет истражувања и бази на податоци за трошењето на јавните пари кои ќе се реализираат во рамките на активноста Јавно трошење за јавно добро, поддржана од Проектот на УСАИД за граѓанско учество. Целта на оваа активност е зголемување на ефективноста на јавното трошење преку намалување на корупцијата и зголемување на транспарентноста. За повеќе информации за работата на Центарот за граѓански комуникации, посетете ја нашата веб-страница: http://www.ccc.org.mk/ и http://www.opendata.mk/.

БЕЛЕШКА ЗА УРЕДНИЦИТЕ

Американскиот народ преку УСАИД има инвестирано повеќе од 640 милиони долари во Република Северна Македонија од 1993 година досега. УСАИД е најзначајната меѓународна агенција за развој во светот и двигател кој води до резултати во развојот. Работата на УСАИД носи напредок во националната безбедност и економскиот просперитет на САД, ја покажува американската великодушност и на земјите со кои соработува им помага на патот до самостоен и стабилен развој. За повеќе информации, посетете ги нашите веб и Facebook страници: https://www.usaid.gov/north-macedonia и https://www.facebook.com/USAIDNorthMacedonia/